poznaj samego siebie i zacznij żyć pełnią życia

sobota, 10 lipca 2010

Rozkochałam faceta z internetu.

W dzisiejszych czasach bardzo często możemy spotkać osoby, które są w tak trudnej sytuacji jak kobieta, która wypowiada się poniżej:

Przeżywam dramat. Potrzebuje pomocy. Co mam robić? Poznałam przez
internet mężczyznę. znamy się pół roku. Nigdy nie spotkaliśmy się.
Rozmawiamy codziennie przez tel, piszemy, jesteśmy ze sobą niemal 24
godziny na dobę. Tylko jest jeden problem. On nie wie jak ja
wyglądam. Wysłałam mu kiedyś moje prawdziwe zdjęcie, ale wtedy jakoś
jakby się wycofał. Ja byłam już bardzo zakochana. Postanowiłam go
zatrzymać przy sobie. Oszukałam. Wysłałam zdjęcie pięknej kobiety.


Co mogłabym jej doradzić? Po zastanowieniu powiedziałabym:

Wiesz co jest fajne w tym wszystkim? Że znasz go już od pół roku i tak wspaniale spędzacie ze sobą czas. Jednak ważnym jest byście spotkali się w „realu”. Nie myśl, ze jest to trudne tylko dla Ciebie. Myślę, ze jest to trudne dla większości związków internetowych.

Po pierwsze jednak powiedz mu prawdę. Po prostu wyślij mu meila i powiedz, ze chciałabyś coś sprostować, coś ważnego dla Ciebie. Powiedz, że wysłałaś mu nie swoją fotografię. I to tylko tyle na początek. Zobaczysz jak on na to zareaguje.

Jeżeli ten związek ma mieć przyszłość, to najlepiej sprostować już wszystkie nieścisłości.

A Ty co byś jej doradził/a ?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz